we must make it bun dem

har fixat tillbaka min stilmall. nu tänker ha det så här enkelt ett tag. tänker bara fixa header osv. men vi skulle iallafall ringa till canon verksta'n idag och se hur det går med min kamera oså. men jag mår sjukt dåligt. är hemma från skolan. har feber osv. mår inte alls bra. mår ju ännu dåligare när jag inte får träffa mina fina vänner! men jag tror jag går imorn iallafall. om jag mår bättre. måste det känns det som. vi har spanskaprov snart och jag måste hämta grejerna osv. vi är ju tillochmed lediga på torsdag-fredag.. så om jag är hemma imorgon måste jag ju hämta grejerna ändå! och sen nästa fredag så åker vi till livet är en fest! helt sjukt! det är ju fan snart. omg, jag längtar sååå mycket! jag måste köpa något nytt och till kläder till avslutningen också.. som är om typ 16 skoldagar.. shit. vi hörs senare iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0