skriver av mig , igen.

Måste bara få skriva lite till er nu, så att ni fattar.
Jag får fortfarande onödiga,dumma kommentarer, fortfarande. varför? jag fattar egentligen inte vad jag har gjort er? jag får kommentarer där det står att ni tycker jag är ful,tjock,kort osv. jag vet, jag är inte lång jag är inte världens sötaste tjej, inte världens smalaste också. men jag tycker att ni ska skärpa er. sanningen är, att jag tror att ni inte heller är så himla nöjda med er själva. ni tänker också säkert, nu ska jag bli smal och längre och få fint vackert hår. Jag är inte nöjd med min kropp, det är jag inte, jag skulle mer än gärna vilja vara smalare, längre och ha fint hår. men det är jag inte. inte en. jag vet att jag kommer växa, jag vet att mitt hår kommer växa, jag har börjat att jogga/gå PW's när jag har tid och så. med den takten kommer jag att bli smalare. det vet jag, för jag ser framåt, inte bakåt. Ni är säkert sjukt utseende fixerade, ni tycker säkert att ni måste imponera på alla killar, på alla runt omkring er, ni vill ha uppmärksamhet helt enkelt. ellerhur? men era riktiga vänner bryr sig faktiskt inte om erat utseende, tjock eller smal, kort eller lång, det spelar ingen roll, ingen är helt perfekt, jag är inte perfekt, alla har sina småfel, även om man är smal och har utseendet alla vill ha så har man fel, som man inte alls är stolt över. jag tycker jag är alldeles för kort, men jag vet att jag kommer växa som sagt. så ni behöver inte kommentera att jag är kort , tjock eller ful. tänk om jag skulle skriva så till dig/er? hur det skulle kännas för dig/er då? finns tillochmed kommentarer där ni skriver att hela min familj , och mina vänner är fula. det är alldeles för lågt, där går gränsen, om ni fortsätter skriva kommentarer om sånt här till mig som ni vet gör mig ledsen, så kommer jag lägga ner min blogg. så skärp er , för jag vill verkligen inte lägga ner den. men ni måste tänka efter också.
- behandla andra som du själv vill bli behandlad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0