saknade vänner

vi bråkar ibland, men jag älskar dig för mycket, du är min allrabästavän som jag har känt i hela 12 år, en så lång tid fullt med minnen, och det ska bli flera, du är den som jämt får mig att le, att orka genom livet, den som jämt stöttar mig, jag vet att jag överdriver lite ofta, vi bråkar ganska mycket, men riktig vänskap är ingen vänskap utan bråk. du är så sjukt underbar. du tillochmed cyklade mitt i natten för att lämna ett gulligt brev till mig, hur gulligt är inte det egentligen? vi går ner och badar mitt på natten i en iskall sjö och löser alla våra problem med ett gott skratt till slut. vi ska alltid vara bästavänner, ingenting kan komma imellan oss. jag svär på mitt liv att jag aldrig ska släppa dig, jag älskar dig min finaste prinsessa♥♥ du är guldvärd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0