LIVET ÄR EN FEST

Jag sitter och rensar min garderob just nu, brände skinkorna i solen förut, haha fyfan. men nog om det. Vi åker ju som sagt på fredag , till lidingö/sthlm och jag tänkte berätta lite om vad det är för ni kanske undrar lite! Det vi ska på heter ''livet är en fest'' och då åker man buss till stockholm och vi kommer komma fram Bernt's salonger. där kommer vi få reda på vad vi kommer ha som workshops och där är det också invigningskonsert. Vi kommer få något band runt handleden också. sen kommer vi få gratis mc'donalds inne i stockholm. sen kommer vi åka ut till lidingö och lämna grejerna som vi har med oss , vi kommer få reda på var vi ska sova osv. Sen kommer vi få fri tid, sen på andra dagen kommer vi ha våra workshops, jag har anmält mig till fotografi, musikstudio osv. sen är det FEST , till klockan 1. sen håller det på så under helgen. det ska bli superkul! hoppas ni förstår lite nu vad det är och så, jag är verkligen taggad till tusen!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack så mycket och detsamma!! Jag har också solat idag, underbart väder. :)

2012-05-22 @ 19:59:20
URL: http://johannasplund.blogg.se/
Postat av: Tilda

Sv; visst är det!!!

2012-05-22 @ 23:27:04
URL: http://tildaamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0