kväll&design

Har rensat ur min design! ska ha helt naturellt tills jag får min kamera, gillar att ha den lite vit, lite tråkig ni vet! hihi. känns mycket skönare, att inte behöva hålla på med massa saker hela tiden. :D
Iallafall, jag kom nyss hem från unkan. jag och mina tjejer lagade tacos och åt där! riktigt gott! sen såg vi lite på twilight, sen gick vi ner och dansade i hallen. jag hade sjukt mysigt ikväll! älskar mina fina vänner, och vi drar snart iväg på livet är en fest! fyfan va roligt det ska bli! + mitt hår har blivit sjukt mörkt, ska slinga igen snart , hoppas att det blir innan livet är en fest.. + att då kanske det händer lite mera med mitt hår också! vi får se. nu ska jag kolla lite på facebook och andra bloggar så hörs vi imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0