I NEED YOU TO NEED ME

hej på er!

Pappa står där ute och grillar så det är nog dags för mat snart, ska bli gott faktiskt, har inte ätit på hela dagen! Ellinor var här förut och vi låg ute i solen i några timmar, blev ett snäpp brunare! lite röd på kinderna men det får man tåla! det går över till brunt snart iallafall. Efter maten ska jag plugga spanska, har prov på tisdag, kommer suga, men hoppas jag får bra betyg iallafall, vi får även reda på hur kemiprovet gick imorgon. hoppas det går bra! Jag la nyss in lite bilder i kodmallen. Jag är inte klar med den än men jag gör resten imorgon eller ikväll.



Kommentarer
Postat av: Amanda Westerlund

Sv; Haha nawie va gullig du är!

2012-05-20 @ 19:11:06
URL: http://amandaeveline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0