HAIR

så sjukt fint hår, jag skulle ge vad som helst för att få något av dessa frillor!
Ni har fått 1 inlägg som var lite smått fult och kort på morgonen , men jag stog nämligen och väntade på bussen och så kom den precis, fick lite smått med panik för jag hittade inte mitt busskort! men nu är jag hemma från skolan iallafall, och det första jag gör är att springa till toan och spy, usch, är nog från den vidriga maten i skolan, har spytt två gånger sen jag kom hem och jag mår sjukt illa och är helt jävla blek. Så jag missar nog ett par dagar igen.. jag var asglad idag i skolan och tänkte ba nu ska jag aldrig vara sjuk mera och sen ba wäääh. nej usch vill inte ens tänka på det.. jag ska iallafall se på film nu så hör jag av mig senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0