GIFBOOM

@gifboom
Skaffade en rolig app för en vecka sen ungefär. man gör ''gif's'' man kan göra det på datorn också, på makeagif.com.
just det! jag har också lite nytt i bloggen, ni kanske märkte att ni inte kände igen er? haha nae men jag låter den vara så här tråkig tills jag får min kamera , då ska jag ta några fina bilder och sätta i ihop en header + design, ni ska få se ni :D men just nu gör jag faktiskt ingenting, sprang precis och hämtade ett par kvarglömda saker hos andapon. byxor och lite så. imorgon är det torsdag, jag hatar torsdagar, torsdagar innebär spanska med maria. usch, spyr så fort jag tänker på't. jag hatar maria , så jävla dum:( det blir iallafall en ''jag orkar inte'' dag. så jag kommer ha på mig sköna kläder. nu ska jag äta, kycklingsallad, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0