SKRIVER AV MIG

har precis vaknat och kan inte prata så jag skriver av mig lite här, idag kommer inte jag göra nånting, absolut INGENTING, kan varken prata, gå eller svälja.. min kropp är svag som jag vet inte vad idag.

känner att jag inte orkar gå på tjejgruppen heller, även om jag vill, men jag orkar verkligen inte, den ända gången jag ska upp från soffan är när jag ska laga mat och ta medecin.

just nu, dricker jag tè och ser på nån film, fast jag ska stänga av och se på top model istället, mycket roligare, ja, jag saknar mina vänner sjukt mycket och så, och andapon ch fanny som är i thailand i värmen, och dom ska vara där i en måndad.. fuck my life. vill att dom kommer heeeeem! jag vill också vara brun och ha massa nya kläder och ha varmt runt omkring mig, ligga på stranden , sola, dricka ur en ananas.. en sån där thailandsdröm ni vet..

min mamma jobbar till klockan tre idag, sen kommer hon hem med halstabletter och nytt tè! för mina halstabletter är slut så det är inte kul ..

men iallafall, jag vill så gärna till skolan ju?! dom ända dagarna vi inte har vanliga lektioner och INGA läxor? och när det är så jävla fint väder ute med? fast dom på nyheterna säger ju att det ska bli snö i veckan så jag vet inte..

men det var iallafall skönt att skriva ganska mycket nu, har inte gjort det på ett tag..

hoppas ni mår bra iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0