Last night i heard my own heart beating, sounded like footsteps on the stairs

Jag älskar mina vänner, älskar dom mest, dom gör mina dagar så himla mycket bättre.
image description
image description
image description
image description
image description
har inte kollat igenom inlägget så säg till om jag glömt någon .
visst, jag kanske inte umgås lika mycket med alla dom här så mycket längre, men jag har vart väldigt nära med dom , och dom finns i mitt hjärta fortfarande, jag saknar er ganska mycket och så. men alla andra, vart ska jag börja , JAG ÄLSKAR ERRRRRR


Kommentarer
Postat av: KAJSAAAAA

Älskar dig meeeraaa!!!!

2012-04-03 @ 20:05:37
Postat av: julia :D :D

awwwi ! älskar dig ! <3

2012-04-06 @ 10:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0