DO YOU WANNA HEAR A WONDERFUL WORD? READ THE SECOND WORD AGAIN

hej. har precis stigit ut från duschen. riktigt skönt. nu sitter jag och snackar med gustav! söt pojk det där!

men iallafall, idag var ju vi på cnma och såg på en film, mysigt,hihi. vi hade det sjukt mysigt och roligt där inne kan jag lova! ville inte gå därifrån :') sen åkte vi hem i värmen och åt mat på skolan , sen så hade vi rast i en timme! sjuuuukt varmt ute i solen så jag och stina och massa andra stekte bara omkring i solen ute på gårn och hade det allmänt kul med en glass i käften!

nu ska jag knäppa lite bilder som kommer upp imorgon tror jag!

kommer även upp lite bilder från igår senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0