TRUST NO BITCH

Orkar inte skriva så mycket men jag skriver om hur min dag ska se ut.

Just nu tar jag det bara lugnt , ska äta mat, sallad, nomnomnom. Sen ska jag fixa i ordning mig lite, välja kläder osv. men ingenting speciellt liksom, sen får vi ett par gäster, dom stannar nog här några timmar tror jag, sen vet jag inte vad jag ska göra, bara ta det lugnt nu när det är sommarlov, ingenting att göra idag, jag lever livet imorgon istället! Fyfan alltså, jag taggar sommar 2012 så sjukt mycket, ska börja träna också, bli smal och bara gå runt i så sjukt snygga kläder köpa flera par levis shorts att gå runt i , få långt hår , åååh! sen nästa helg ska jag och fanny till stockholm! Då blir det shopping och mys med min mamma och hennes kusin bella! Vi KANSKE skulle till grönan då också! Sen var det någon gratis festival jag hörde om? kanske kan va något? Men annars är det bara kul att shoppa och glida runt på stan! fika, äta på vapiano måste jag göra då, så jääääklarns gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0