NYA BLOGG.SE

asså förihelvete blogg.se , jag loggar in på min blogg och ser detta? vafan har ni gjort med blogg.se? Ni har förstört hela skiten ju förfan? ursäkte att jag svär men usch jag tycker att devote suger men jag funderar STARKT på att byta till devote nu när ni har gjort om blogg.se, Själv tycker jag det här suger! Ni har till och med förstört min bloggdesign med den här grejen i kodmallen ''om tildaamaria'' så är det en liten sketbild på mig där, nae usch jag blir fan arg på er. Bättra på det här eller så byter jag till devote.

Nog om den nya designen utan nu ska jag också berätta om hur min dag har varit. Det började med att jag vaknade och åt frukost, fixade mig och sen åkte jag och hämtade upp ellinor och då drog vi in till stan och träffade Simon&Alex, vi chillade i parken bakom halvars ett tag, sen kom vaneza, melodie & robin, var där ett tag till och sen tog vi spårvagnen till djäkne och där gick ellinor av och skulle möta upp miranda , jag, simon och robin gick också av då för att robin skulle hem till sin farmor för att äta, så jag och simon chillade ett tag utanför hennes lägenhet, sen kom miranda och ellinor och så gick vi till en lekpark typ och då kom stephanie och hanna, Sen kom melodie och vaneza tillbaka , så chillade vi ett tag, Och egentligen skulle jag , miranda och ellinor hem då men vi gick tillbaka och då gick ellinor och miranda till några andra så då va jag , stephanie, hanna , melodie & vaneza i någon hiss och åkte upp och ner och försökte hitta simon och robin, sen drog simon och robin nånstans så vi andra satt och snackade ett tag, sen till slut åkte jag hem! 
 
ouffffff, vad mycket jag skrev nu, men jag har haft en awesome dag iallafall! tack för dagen sötisar!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0