HEART ATTACK

 

bilder jag tog nyss, riktigt fula men jag är sjukt trött och orkar inte.

Hejsan sötisar! Det första jag vill göra är att säga grattis till mina fina vänner andapon & rasmus som nyligen blev ett par, sååå söta tilsammans!

iallafall, jag har precis ätit mat, italienskt , sååå gott! Jag ska se på en film och så nu så detta kanske blir det sista inlägget för ikväll. Men man vet aldrig vad som händer framåt kvällen! PS. imorgon ska jag åka in till stan och köpa present till fina jeanette och tekla, dom fyller år på måndag men jeanette ska ha ''fest'' imorgon när några av oss tjejer kommer, andapon och fanny kommer inte för att fanny är i göteborg och andapon ska va med rasmus! men det blir såklart lika kul ändå!  Jag KANSKE hör av mig senare!


Kommentarer
Postat av: malvina the man

åh, så fin hjärtat <3

Svar: du är fin mitt hjärta<3
None None

2012-06-01 @ 22:29:48
URL: http://fannymalvina.blogg.se/
Postat av: ellinor the ellinor

snygging därrr !!

2012-06-01 @ 23:36:51
Postat av: kille från sports camp 2011

kommer du ihåg mig vi va typ massa på sports camp och strula masssssooor, grymt snygg pusspuss

Svar:
None None

2012-06-01 @ 23:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0