BURNIN'

Sitter just nu i mitt rum och gör ingenting. Jag tänker typ och så, om vad jag ska ha på mig på skolavslutningen som är om en vecka! Shit, tiden bara springer förbi. Sen börjar jag i 8:an och då ska jag få så bra betyg som möjligt, jag siktar mot B-A i alla ämnen , vet att jag kommer få typ C i matte eller nåt, sämre till och med. Men jag ska göra mitt bästa haha! Iallafall, idag så slutade vi vid ett tiden någon gång där, vi såg på snövit och åt godis och hade massa mys innan vi slutade, hihi! vi ska spela en pjäs (snövit) så vi måste lära oss filmen typ. Men nu ska jag typ ladda över lite bilder från kameran oså, så hörs vi om några minuter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0