-

KÄRLEK:
Är du kär just nu? - kär och kär vet jag inte, småkär kanske?
Har du någon kille just nu? - Nej
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - Nej
Vem kysste du senast? - Lowe
Vem kramade du senast? - Andapon
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - Ehm, na?
SKOLA:
Är du duktig i skolan? - Inte i matte iallafall.
Har du bra betyg? - Har godkänt i allt förutom matte för de suger.
Har du fått göra om ett prov någon gång? - Jepp
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - Jepp
Sköter du dej i skolan? - Jorå
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - Aa
Haft mobilen på lektionstid? - Aa
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - Haha aa
FAMILJ:
Hur många är ni i din familj? - 5
Du bor tillsammans med dina föräldrar? - Yes
Trivs hemma? - Jodå :)
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - Hänt när jag va liten.
Har skrikit och slagit din mamma? - Nej, absolut inte, jag älskar min mamma.
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? -  Nej
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, ? - Jo
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - ja de klart
VÄNNER:
Du har vänner? - NAEEEEEEE :c , haha jodå, världens bästa.
Du brukar vara med? - alla som inte är idioter.
Vem/vilka var du med sist? - andapon.
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - Ja?
Är det okej att ha kill-kompisar? - Ja såklart de är.
Har du pussat någon av dina kompisar? - aa
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - Ne?
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - ne
FJORTIS
Du sminkar dej varje dag? - Nej.
Putar med läpparna på kort? - inte seriöst.
Tar kort på dina bröst? - Neeeeeeej
Använder foundation på läpparna? - Nej tyvärr
Super dej packad varje helg? - Nej
Du har kysst en tjej? - ja
Du plattar håret och har en typ fjortisfrisyr? - Jag plattar håret, men inte när jag bara är hemma och nej jag har inte fjortisfrisyr.
Ditt hår e knallblont? - Nej
DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? - na
När grät du senast? - Oj , minns inte
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? - mm
Du har slagit ner någon? - aa
Du har skadat någon med flit? - aa
ÖVRIGT:
Motto? - jag vetifan
Film? - Skräck
Musikgenre? - aaaaa typ allt
Lyssnade senast på - mac miller - donald trump

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Jätte fin blogg du har!

Haft en fin torsdag? :)

Kram!

2012-06-14 @ 23:48:26
URL: http://johannatolppanen.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv: hihi, taack :) jadå, jag hade en helt underbar torsdag :D

2012-06-15 @ 11:41:32
URL: http://johannatolppanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0