COLDPLAY

har nog aldrig i mitt liv beskrivit mig själv som person i någon av mina bloggar jag har haft. Tänkte att det var dags nu. 
Hej, Jag heter tilda wehlin som ni vet. Jag är 13 år men fyller 14 hela år i år,den 22 december. Jag bor i den fina staden norrköping med min fina familj och mina fantastiska vänner. Jag ÄLSKAR kläder och att sjunga, fotografera, och att dansa. Det är mitt liv. Jag tycker att jag själv är jätteful , jag tycker att jag är tjock, har fult hår och har fula kläder, är alldeles för kort också, Jag hatar nästan allting om mitt utseende, mest av allt, mina tänder, jag skäms över dom, själv tycker jag att jag inte får friheten att le för att dom är så fula, men jag skulle inte vilja ändra på mig själv, eller såklart jag skulle vilja det ibland, men, jag gillar den person jag är och jag försöker göra det bästa av sitvationen. Jag älskar coldplay, det är nog mitt absolut favorita band. Dom gör mig så himla glad, min favorit låt av dom är hurts like heaven och den lyssnar jag på nästan jämt, Den är alldeles för underbar för att vara sann. Jag har inte varit ''kär'' i någon på ungefär två år nu. Jag vill ha någon vid min sida, jag saknar att ha en pojkvän, jag vill jättegärna ha ett seriöst förhållande. Med någon som jag tycker är extra speciell.  Det var typ det, ni har hört en LITEN bit av mitt liv. Mer kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0