Update

Hejsan! Sitter i soffan nu och ser på en jättebra film! Tänkte köra en liten bloggeliblogg nu för att jag har ju inte gjort det på ett tag, vi ska snart äta bakad potatis med grillad kyckling , ska bli så jäääävla gott för jag är jätte hungrig. Skolan idag var sjukt kul, hiho! Älskar hulta asså. Vi hade fysik , engelska osv. På måndag har vi idrott, äntligen! Det var så jäklarns längesen jag hade idrott asså , läääängtar, haha jag gillar idrott. Det kommer lite bilder nu som inte är i samma storlek oså, men det gör ingenting .. Hejdååååååå , ha det superbra nu så gör jag lite inlägg senare ikväll och så ska jag blogga så mycket jag kan imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0