SER PÅ FILM + FIXADE EN FUL TILLFÄLLIG HEADER

(ska fixa en finare header snart)

Ser på en gammal disney film, älskart az.
Imorgon ska vi antagligen fixa med lite saker som jag inte tar upp här i bloggen , det tar jag upp om nån vecka eller något. Det var en jättegullig tjej som skrev massa gulliga meddelanden på facebook förut,addade henne som vän, hon började bli jobbig, jag raderade henne.. hon skrev att hon skulle komma hem till mig med rosor och shit och ville att vi skulle sova över , att hon var mitt största fan och att hon skulle komma fram och säga hej och ta bild med mig och sånt om hon såg mig på stan, hon sa också att hon hade klippt håret likadant som mig osv och att hon ville heta tilda och massa , och man ba hej stalker, haha nerå. så jag raderade henne för hon vart så jäääävla jobbig och så , pallade inte henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0