KOMMENTAR

fick en kommentar förut, jag tog bort den. tror du att jag vill ha såna kommentarer eller? jag har tagit det här flera gånger nu och jag blir så jävla trött på det?
i kommentaren under ''26 dagar'' stog det ''härma vilma då''
svar: jag ska säga dig en sak, jag härmar inte vilma? du får tro det om du vill men det gör jag verkligen inte. jag kopierade texten från hennes blogg JA. ingen jag skäms för, det är fler som tar såna texter från andras bloggar, asså blir så jävla trött på er?! vafan är det ni vill egentligen? om ni stör er så mycket på mig varför läser ni ens min blogg? och förlåt vilma om du läser det här och du också tycker att jag härmar dig, tyckte det bara kunde va en rolig grej att göra ''26 dagar'' grejen för att komma igång med bloggen mera. så förlåt om du tycker det va jobbigt att jag la upp det där men då är det bara att säga till , okej? jag vill inte vara arg på den som kommenterar men såklart jag blir det liksom. ville bara säga det så att ni kan förstå?
och vilma och jag snackade med varandra för typ 1 eller 2 år sen så ni behöver inte göra så att vi börjar bråka igen?

Kommentarer
Postat av: vilma

Oj de här märkte jag nu, men nej jag vet ju att du inte härmar mig och jag vet heller inte vem som har kommenterat :o

2012-01-26 @ 09:34:47
URL: http://Vilmabelin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0