YOU SAID, I CAN'T SEE ANY HALO ON YOUR HEAD, THE PROBLEM WAS,THAT YOU WERE LOOKING IN THE MIRROR

hej mina sötisar! vad gör ni? jag gör ingenting , kollar bara upp i taket och tänker, funderar på saker. mår inte bra, tror jag inte kommer imorgon, är helt jävla förstörd, känns som jag har blivit misshandlad, mår så jävla illa och har jätteont i huvet, kan knappt gå, äta eller dricka, är skithungrig för att jag har inte ätit på hela dagen, åt ju ingen lunch i skolan och då ringde jag ju mamma, mammsen som kom och hämtade mig, när vi kom hem tog jag ett varmt fotbad som var så inåt helvete skönt, behövde det verkligen , huvudvärken släppte lite då, fast inte mycket. får se om jag kan stoppa i mig något sen, om det går. kan knappt svälja. saknar mina fina vänner redan.. fast vi ses kanske imorgon eller på torsdag , det är onsdag imorgon va?

mamma♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0