TRÖJAN DU HATAR

har haft en sjukt mysig dag med min fina vän ellinor vid min sida, farmor, farfar & kalle. vi har varit i stan , fikat och bara gått runt och kollat lite. kallt ute, men ångrar inte dagen! ni fick massa bilder där uppe! ellinor och jag ska spendera dagen hos mig och henne. och sen ikväll ska vi äta med våra pappor som kommer hem från turkiet idag! dom har säkert haft det jätteskönt osv.
igår så var det en fotograf (sammys tjej) som var hemma hos oss och fotade en modell hemma hos oss, så jäkla häftigt, ska få kolla på bilderna om några dagar, hon lånade lite av mina kläder och mitt smink , fifaaaaan. okej, inte mer om det nu, men ellinor och jag ska skaka våra rumpor till lite skön musik nu så jag bloggar mer senare!
BAAAAAAAAJJJJJ GOINGAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0