TJA.

men tjena, är astrött men tänkte göra ett inlägg med BARA text. malte går i sömnen och jag garvar ihjäl mig, fast nu är jag rädd för han står bara framför mig och glor på mig som en zombie.. fett scary. men aa. har lite nytt i bloggen, bara headern som saknas, får fan inte till det asså -.- men iallafall, imorgon ska jag väl inte göra nåt speciellt , bara vara hemma, träffa ellinor och på måndag ska jag träffa kajsa. vi ska sova hemma hos henne i hennes nya hus osv. ska bli mysigt! jag har ingenting att göra så jag sitter bara och skriver nu, ska ändra min rubrik nu så att den inte är så stor oså. tycker egentligen att det är rätt så fult. men jag ska ha den ganska mycket mindre nu iallafall. nae. nu är jag fan astrött så jag hör av mig imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0