KNAS

När jag trodde att allt var rätt, när jag såg dig, när du log mot mig. men under det underbara leendeét fanns det också ett mörker, du var ledsen, jag såg det. allting är knas. visste inte vad jag skulle säga, fanns inga ord. men nu är du glad. för mörkret finns inte mer. när du pratade med mig så visste jag vad som hade hänt och vad som skulle ske men nu är allting bra. oavsett om du inte mår bra, mår bra, eller mår sådär, så finns jag där för dig, alltid. och det vet du ju. vi träffas sällan. men när vi väl gör det, så ska vi ta vara på varje liten stund vi har med varandra. för man lever bara en gång. vi kanske inte har så lång tid kvar tillsammans, det kan dröja veckor, månader,år tills vi inte kan träffas mera. jag vill inte att den tiden ska komma, efter som jag älskar dig så hårt. du finns alltid i mitt hjärta. hoppas du blir bättre snart, jag älskar dig. ♥
- nämner inga namn här på bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0