KLOCKET

hej, förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag, men jag har inte haft tiden , eller lusten. men ska komma igång nu igen. jag lovar. idag har jag iallafall vaknat ur en god sömn, legat ute i solen och stekt ett tag , sen vid halv fem drog jag in till klocket och träffade David , vi chillade runt ett tag sen gick vi till willys och köpte dricka, godis osv. så åt vi sjukt god mat. mums. sen så satte vi oss framför tv:n ett tag och pratade oså. lite senare drog vi ut och hade allmänt kul. sen så drog jag hem ungefär vid åtta. så sitter jag här nu och har precis sett på en skräckfilm med mamsi. lyssnar på avicii och kollar på sam pottorf, jag blev just vän med han på facebook och vi chattar , åh min dröm har blivit sann.. ♥ nu ska jag iallafall chilla vidare så hörs vi lite senare!
+ davids syskon är fett söta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0