HOLD TIGHT

bild från i påskas nån gång.

Just nu sitter jag i min säng och bara tar det lugnt. såg precis av gårdagens avsnitt av BB , fyfan jag är kär i marcelo.. så sjukt jävla snygg och romantisk. haha. jag råka ta bort blogresponse frågelådan från min kalender eller nu vad det heter så den finns inte där mer, så skulle jag gå in på blogresponse hemsida, men då kunde man inte gå in där så, frågelådan får vänta tills det funkar igen, haha.

men iallafall, min dag har varit bra, jag gick upp, fixa mig och det där, åkte till skolan, hade kemi, sen lite andra ämnen , lunch osv. sen så slutade vi 5 över två, min buss går kvart i tre på tisdagar så jag fick vänta lite, men det var kul. för jag,stina,mimmi,gustav&kevin gick en liten bit och snackade , sen drog stina och mimmi och då drog gustav, kevin och jag ner till konsum och gustav köpte en bueno eller nåt tror jag, sen tog jag och kevin bussen hem. sen nu sitter jag här helt ensam och har nyss ätit toast. sjukt gott. kanske drar ut och springer sen , jag vet inte. jag känner bara för det just nu. kanske ikväll? iallafall, vi hörs sen gullisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0