Vad dom än säger

saknar Fanny & Malvina sjukt mycket så det finns inte. även fast jag bara har varit utan dom i två dagar så känns det som en evighet , jag älskar er så himla sjukt grymt fett mycket! jag skulle kunna skriva en hel lång sida om er och allt vi har gjort tillsammans men det kommer nog ta en stund så jag gör det lite snabbt. Ni är dom bästa , dom jag alltid kan lita på , dom jag alltid kan tro och känna mig riktigt trygg med , dom jag alltid håller ihop med , dom jag ALLTID kommer att älska. min kärlek till er kan beskrivas med tusen ord. jag älskar er och jag längtar efter att få träffa er igen och verkligen umgås med er igen , även fast det bara har gått två dagar som sagt..
hoppar ni hoppar jag!

Kommentarer
Postat av: MALVINA!

TILDA VÄRLDES BÄSTA, JAG ÄLSKAR DIG! DU ÄR GRYM ! <3

2011-09-20 @ 15:21:29
Postat av: Fanny

TILDA WEHLIN DU ÄR UNDERBAR , JAG ÄLSKAR DIG MELLAN ALLT PÅ HIMEL OCH JORD . <3

2011-09-20 @ 15:26:16
URL: http://fannymalvina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0