DET REGNAR OCH JAG HAR RAST ..

det regnar ute som fan och vi har rast men det är ganska mysigt , längtar till lunchen , är så himla hungrig fast det kanske inte är så god mat när jag tänker efter ..
men ändå , jag tror det ska börja en till ny som heter julia i våran klass , det har ju kommit en ny som heter oscar ekroth osv.
cicci sitter brevid mig och skriver i sin novell och tilda och bella spelar lite spel! hihi. vad roligt vi har. nae jag skoja , vi har faktiskt det , cicci spelar bra musik så det blir ju pricken över i:et!
bild jag tog nu med webkameran. dåig kvalle osv ..
men jag redigerade litegrann!

Kommentarer
Postat av: EMMAS!

Hej :D var gärna med i min tävling där du kan vinna tandblekning värde 599kr! :) länk: http://perssoneemma.blogg.se/2011/october/tavling-vinn-tandblekningsprodukt.html#comment



ber om ursäkt om du inte gillar sånnahär kommentarer!

2011-10-06 @ 15:59:48
URL: http://perssoneemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0