TJA

Sitter och skriver lite nu om vad som hände idag osv.
tog iallafall bussen in till stan/skolan med malvina och fanny som vanligt. skitskönt med fredag med. första passet hade vi typ tessan och adam i olika ämnen och sen anders osv. Vi typ gjorde egna serier på ett program på datan också/svenskan. faktiskt ganska kul. haha. sen hade vi typ rast och då satt jag , cicci , bella och tilda och flumma oss lite , typ som vanligt. efter matten lite senare gick vi och proppa i oss käk. sen så gick jag och bella och nörda runt lite på lunchrasten. Sen efter skolan gick jag och fanny hem till fanny och vi gick till golfa och åt och hade det jättemysigt! så snart ska jag se på film och bara njuta av resten på veckans bästa dag med familjen/chipsen.
hoppades på att elli skulle vara här ikväll men NEJ.
skriver mer sen pluttisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0