@ny tröja på ingång

tjolahopp. Stannade hemma från skolan idag på grund av magont, värsta huvudvärken och förkylning. tycker jag har stannat hemma en hel del nu senaste tiden men idag mådde jag verkligen inte bra. ska iallafall gå imorgon.
Imorgon ska jag nog gå en runda på stan(monki) själv eller med någon för jag har fått pengar nu och jag ska köpa en tröja jag såg igår med celina , tuva , cicci och bella. Den ska jag nog också ha på avslutningen till nån lång stickad tröja och sen ett fränt halsband och bootsen. blir nog super! på tal om avslutningen , gud vad jag längtar! helt sjukt underbart ska det bli att gå ifrån skolan( på min födelsedag ) och känna att man har tagit ledigt från skolan länge nog för att va ASLYCKLIG! får se om jag tar med mig nån liten vän imorgon på stan .. om jag orkar gå förstås.
right now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0