Känner mig redo för att fira julafton

känner mig redo för att fira julafton , bara en månad kvar! helt sjukt. och lite mindre än en månad tills jag fyller år! gud vad jag längtar! Stannar hemma från skolan idag med , men det är inget som hindras imorgon , jag ska ju stå och sälja och sen gå på dop imorgon , om jag inte blir värre förstås , det är ju mina revben som jag har gjort något med så jag har jätte ont i dom. och huvudvärk och ont i magen. jag hoppas jag blir bättre tills imorgon.
Idag ska jag bara va hemma med pappsen och vi ska laga mat och baka julgodis , kanske lite tidigt men båda var jättesugna på julgodis idag! sen ikväll ska vi äta fredagsmat , kött ,sås och potatisgratäng! kan inte bli mer lyckat!
Snart är det dags för att köpa julkalender!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0