I dont love the way you lie

Tja. sitter i mitt rum och ser på gammal disney film. kollar igenom alla mina gamla bloggar från typ 2008 och sånt , fy vad jag skäms. Imorgon är det iallafall skola och då ska vi ha idrott och det blir en vanlig måndag helt enkelt.
ska bli kul att träffa alla mina vänner igen .. har ju inte gjort det på ett tag nu eftersom jag har varit sjuk och så.
så det ska bli kul! Ellinor och jag har varit hela dagen och sett på film och snackat! och jag längtar tills imorgon för då kanske det är snö när jag vaknar upp. tänk om det är det. vilken lycka isånnafall! skulle ta på mig mysig halsduk , sockor och gå till skolan och mysa inne i värmen och sen när jag kommer hem ska jag dricka varm choklad och mysa framför brasan. Gud vad jag längtar efter ''den riktiga'' vintern.
Ingen vinter eller jul utan snö , eller hur?
Nu ska jag ner och ta en dusch och sen dra mig mot sängen så jag inte ser svart ut under ögonen imorgon bitti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0