dag 1 - info om dig + bild

Jag fyller 13 nu i december , älskar att fotografera , dansa , sjunga och att köra olika sporter , även fast jag kanske suger på vissa sporter är det inget som hindrar mig ifrån att ''testa''. Jag brukar köra tv-spel med min lillebror , även fast jag inte tycker det är kul. Det bästa som finns är julafton. tycker jag, skitmysigt verkligen!
Älskar att handla nya kläder och umgås med kompisar. Jag tycker jättemycket om en kille som är hur snäll som helst men vet inte om han tycker samma om mig.
Jag suger på att göra bloggdesigner men jag provar mig fram!
Jag ääääääälskar mina fina vänner och familj och trivs med dom jättebra!
Nu orkar jag inte skriva mer , även fast det finns tusen mera ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0