VARFÖR LANDA NÄR JAG FLYGER FRITT ?

bild på mig och klara ( valborg hihi , ett tag sen men och :D )

ska snart ta en dejt med duschen och sedan drar jag mig mot sängen , lägger mig cirka halv tolv kanske , är ganska trött , dessutom ska Mamma ha 40-års fest imorgon så det kommer massa folk ! vi har bakat kladdkaka och gjort massa mat hela dagen , så vi får hoppas att det räcker för det kommer cirka 50 pers ... öj öj öj !
men gött skare bli ! hörde att ellinor va på grönan idag , på tal om grönan , ska ju dit med familjen snart , så grymt kul äre ! dom har ju en ny bergochdal bana så den får man testa ! nu känner jag att jag inte ska skriva mera så vi hörs imorgon innan folket kommer , kommer då också få träffa massa saknade släktingar ;)
vi hörs gullisar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0