TJA.

förlåt för att jag inte har bloggat , har inte haft tid/inte orkat osv. iallfall , har mobbat min bloggdesign helt konstigt nu,får fixa nåon som hjälper mig för att det är verkligen inte kul att ha en ful bloggdesign , headern sitter på sidan,och sen så är det en jävla svart ruta som sitter runt hela bloggen som inte ser så kul ut osv .. Mamma lagar tacos som vi ska äta.PS:fanny är hemma nu , gud va jag har saknat henne,vi måste ta och ses!Nu ska jag se vad jag kan fixa på bloggen.. förhoppningsvis fixar jag texten och rubriken och sen så får någon annan fixa med headern för det kan inte jag fixa själv för då mobbar jag säkert till det ännu mera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0