SVARAR PÅ FRÅGESTUNDEN

postat av julia:
1.coca cola light eller zero? - jag dricker light hellre än zero .
2.vad för sorts smink använder du mest?-mascara.
3.vilken är din favorittidining :DDDDDDDD- isånnafall är det nog julia .
pusssssssssssss !
postat av klara:--DDDD:
1.tycker du att smileyn vid mitt namn är lika rolig som jag tycker att den är ? - Ja klara , det tycker jag ;)
2.älskar du paprika mer än gröt ? - Ja ? gröt smakar skit.
3.är lil wayne din idol , ( han äger ehehe) - han är en av mina idoler ja :)
4.skulle du vilja träffa lil wayne eller justin bieber ? - alltså jag skulle nog vilja träffa båda !
5.vem är din allra bästa vän ? -jag har massor av bästa vänner.
6.tycker du om klasserna vi fick i 7an ? - jaa , det gör jag .

postat av fanny:
skulle du kunna gå till skolan utan att platta håret nån dag ? jaa fanny det skulle jag nog (:
vilket är ditt favorit godis ? - jag gillar ganska många godisar men just nu är det nog sura bilar !

postat av stina:
hur många läsare har du varje dag ? jag har från 80 - 150 något sånt .
gillar du - - - - fortfarande ? - detdu.
favorit klädaffär ? - monki



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0