SOMEONE LIKE YOU

kom nyss hem , annars har jag typ inte gjort någonting idag , eller va ju i skolan , idag började ju skolan på '' riktigt '' så vi hade ämnen idag , det har vi ju inte haft dagarna innan. så hade NO , svenska , engelska , biologi osv. fick massa mappar och en jävligt tung bok som vägde typ ett ton. drog till golfa med klara och julia på lunchen , men vi hann typ inte äta för han kebab snubben var så jävla sölig så vi fick äta på vägen osv .. men sen slutade vi 13.00 idag så det var lite chill , vi gör det till på ondsdag , chilligt värre. håller på med texten på bloggen för den ändras typ av sig själv så det här inlägget kanske inte blir sin '' rätta '' text '' så vi hörs imorgon istället! ( hoppas på att rätta till min text ..

oseriös mupp bild på mig när jag och elli bada i somras.. hade ingen annan ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0