MAKE ME YOUR RADIO AND TURN ME UP WHEN YO FEEL LOW

LOOKBOOK.nu: collective fashion consciousness. 123elliott-erwitt_large
Fashiontoast Rumi Neely Laugh dein Herz aus - Oe.
Tjena , hemma från skolan . i skolan gick vi upp till ip och gjorde massa '' uppgifter '' där typ , man skulle hitta en groda och massa sånadär saker så dom delade upp alla sjuor i grupper. efter det åt vi och sen var det typ prisutdelning , grupp 3 vann. jag var med i grupp fyra så det var nära! fast.. ganska tråkigt pris , en påse med popcorn haha! men det var ganska kul. håller på att fixa lite mat för jag åt typ ingenting i skolan och man blir ju ganska hungrig fort. andapon ringde nyss och sa att hennes pappa hade fiskat kräftor och han hade fått 700 kräftor , jävlar säger jag bara! hon frågade om jag ville komma och äta lite kräftor men jag är barnvakt åt min bror. nae nu ska jag fortsätta laga mat! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0