FRÅGESTUND

+ menar inget illa med bilden . haha

Kommentarer
Postat av: stina'

hur många läsare har du varje dag ? ,

giiillar du loove fortfarande ? ;)

skulle du helst leva utan plattång hela ditt liv elr utan smink ?

favorit klädesaffär ? :)

haha, jag vettefan va jag ska fråga ^^<3

2011-08-22 @ 19:57:04
Postat av: FANNY

skulle du kunna gå till skolan utan att platta håret ?

vilket är ditt favorit godis ?

mohahaha , visst är jag bäst ?

det var alla mina frågor , visst va dom bra ? <3 ;)



2011-08-22 @ 20:34:20
URL: http://fannymalvina.blogg.se/
Postat av: klara :---DDD

tycker du att smileyn där uppe vid mitt namn är lika rolig som jag tycker den är?

älskar du papprika mer än gröt?

är lil wayne din ídol eller vad man säger (ehehe han äger ;)

skulle du välja att träffa honom eller justin bieber helst? (du gilla väl justin bieber, eller är jag helt ute och cykla, kul där klara, kul :D

vem är din allra bästa vän?

tycker du om klasserna i 7:an?

hehe älskar dej ♥

2011-08-22 @ 22:17:16
Postat av: julia

coca cola light eller zero?

vad för sorts smink använder du mest?

vilken är din favorittidining :DDDDDDDD

pusssssssssssss ! <3

2011-08-23 @ 20:14:55
URL: http://fotobyforsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0